Zážitkem pro nás jako rodiče byl fakt, že naše nejmladší dítě dokázalo pro „Hejného matematiku“ nadchnout dítě nejstarší, studující tento předmět na vysoké škole. Celý ohlas
Výuka matematiky formou nových výukových metod prostřednictvím učebnic zpracovaných podle koncepce pana profesora Hejného nás jako rodiče velmi nadchla.
Po zkušenostech se staršími dětmi, pro které je matematika jedním z řady neosobních povinných předmětů, které musí ve škole zvládnout, jsme byli nadšeni skutečností, s jakým zájmem a lehkostí náš syn s informacemi od paní učitelky pracoval a jaký si díky tomu vybudoval k matematice vztah.
Zážitkem pro nás jako rodiče byl fakt, že naše nejmladší dítě dokázalo pro „Hejného matematiku“ nadchnout dítě nejstarší, studující tento předmět na vysoké škole. Jejich společné chvíle nad zajímavými úkoly, kreativní úvahy a logické úvahy a argumenty malého dítěte, předávané směrem opačným, než by bylo přirozené velmi upevnilo naše přesvědčení, že tento styl výuky je mnohem zajímavější, než striktní výuka našich starších dětí.
Pokud má náš dnes již dvanáctiletý syn kladný vztah k matematice a logickému myšlení a matematika patří k jeho nejoblíbenějším předmětů, vidíme v podpoře tohoto výukového směru velký efekt pro děti do budoucna. Současně je ale nepochybně velmi důležitá osobnost učitele, který tyto informace dětem i rodičům předává.