Někteří lidé jsou přesvědčeni, že tím, že přinutíme žáky nadřít matematiku, zvýšíme jejich IQ a schopnost myslet, to je předsudek, domnívá se pedagog Milan Hejný. Povinnou maturitu z matematiky považuje za nevhodnou. Žáci podle něj potřebují intelektuální autonomii, podněty a možnost diskutovat s kamarády. Rozhovor DVTV natáčela v rámci vzdělávacího festivalu Nakopněte svoji školu v Litomyšli.
Zdroj: https://video.aktualne.cz/dvtv, https://domaci.ihned.cz/
Na jaro jsme připravili nový formát dlouhodobých rozvojových online kurzů. Pořádáme 4 pilotní kurzy na témata: 1. ročník, Organizace hodiny, Individualizace a diferenciace výuky a Rozvoj osobnosti učitele. Vedle těchto nových kurzů realizujeme online také běžné semináře financovatelné ze šablon pro MŠ, 1. i 2. stupeň. Vypsali jsme také sérii seminářů pro učitele 1. ročníku a 3. ročniku.