Zasloužená radost z poznávání

Pro učitele

Hodiny, které budou bavit děti i vás!

Popisy didaktických prostředí a videa o metodě

Pokud znáte naše učebnice, víte, že úlohy v nich jsou často specifické - děti řeší tabulkový zápis kolik lidí nastoupilo, vystoupilo a jelo autobusem, hledají stejně dlouhé vláčky složené z různých vagónů, přetahují se tými různě silných zvířátek. O těchto tzv. didaktických prostředích se můžete dozvědět více na našem blogu, který je vhodný třeba také pro rodiče vašich žáků, aby se s jednotlivými prostředími mohli lépe seznámit. Mohl by vás také zaujmout náš Youtube kanál, kam soustředíme videa, která se týkají Hejného metody. Ve Facebookové skupině pak máte možnost diskutovat s dalšími učiteli.

Seznamte se s metodou blíže

Pošleme vám příručku pro učitele zdarma.

Ohlasy učitelů na metodu

Tohle mi přijde děsně vymakané. Promyšlené, prostě to má hlavu a patu. Celý ohlas

Mgr. Václav Nýč, učitel na ZŠ Nové Město nad Metují
Více ohlasů

Učíte podle hejného metody? dejte nám o sobě vědět

Připravujeme mapu škol a setkávání učitelů z celé republiky. Buďte mezi nimi.

Stačí vyplnit dvouminutový dotazník

Semináře a kurzy

Pořádáme po celé ČR školení a semináře. Akce vedou naši certifikovaní lektoři.
Připravujeme i třídenní pobytová školení v Centrech dobré praxe, letní školy, konference a další vzdělávací akce.

Veřejné semináře a kurzy

Hledáme skrytý objekt, Rovinné útvary I pro 4. ročník ZŠ
(Seriál samostatných seminářů pro učitele 1. stupně, především pro učitele 4. ročníku, 1/10

Název akreditovaného semináře: Webinář - Matematická prostředí v Hejného metodě na 1. stupni ZŠ)
on-line, 27. 9. 2022
Více informací a přihláška
Krychlové stavby, Figurky a Rytmus, Principy HM pro 1. ročník ZŠ
(Seriál samostatných seminářů pro učitele 1. stupně, především pro učitele 1. ročníku, 1/10

Název akreditovaného semináře: Webinář - Matematická prostředí v Hejného metodě na 1. stupni ZŠ)
on-line, 29. 9. 2022
Více informací a přihláška
Váhy a Rovnice I pro 5. ročník ZŠ
(Seriál samostatných seminářů pro učitele 1. stupně, především pro učitele 5. ročníku, 1/10

Název akreditovaného semináře: Webinář - Matematická prostředí v Hejného metodě na 1. stupni ZŠ)
on-line, 29. 9. 2022
Více informací a přihláška
Součtové trojúhelníky, Dětský park, Děda Lesoň pro 2. ročník ZŠ
(Seriál samostatných seminářů pro učitele 1. stupně, především pro učitele 2. ročníku, 1/10

Název akreditovaného semináře: Webinář - Matematická prostředí v Hejného metodě na 1. stupni ZŠ)
on-line, 4. 10. 2022
Více informací a přihláška
Další semináře

Certifikovaní lektoři

Jana Slezáková
pro 1. st. ZŠ a MŠ
Jitka Michnová
pro 1. st. ZŠ
Eva Bomerová
pro 1. a 2. st. ZŠ

Seminář na vaší škole

Na vaši školu si můžete pozvat některého z našich lektorů, který u vás realizuje seminář z naší nabídky. Pro realizaci je nutná interaktivní tabule nebo počítač s dataprojektorem.

Časté dotazy učitelů

Jak náročná je příprava na výuku touto metodou ve srovnání s klasickou metodou?

Metoda není ani tolik náročná na přípravu učitele, jako na vlastní průběh vyučovacích hodin a hodnocení práce dětí.

Celá odpověď

Co musím udělat a jak dlouho mi to zabere, abych podle metody mohl začít učit? Musím se metodu naučit od začátku?

To je zcela individuální. Někteří si přečetli Příručku pro učitele a spolu s ní začali učit.

Celá odpověď

Když děti vyřeší úlohu špatně, co mám dělat? Je přeci mou povinností jim to říct.

Vaší povinností je zajistit intelektuální a osobnostní růst žáka.

Celá odpověď

Další časté dotazy

zeptejte se nás

Nenacházíte odpověď na svůj dotaz? Pošlete nám jej.
Doporučte tuto stránku svým známým:

Podporují nás

Nadace České spořitelny
© 2022 H-mat, o.p.s.
Pro lektory Prohlášení o používání cookies