Zasloužená radost z poznávání

Časté dotazy učitelů

Odpovědi od autorů metody a realizačního týmu.
Jak náročná je příprava na výuku touto metodou ve srovnání s klasickou metodou?

Metoda není ani tolik náročná na přípravu učitele, jako na vlastní průběh vyučovacích hodin a hodnocení práce dětí.

Celá odpověď

Co musím udělat a jak dlouho mi to zabere, abych podle metody mohl začít učit? Musím se metodu naučit od začátku?

To je zcela individuální. Někteří si přečetli Příručku pro učitele a spolu s ní začali učit.

Celá odpověď

Když děti vyřeší úlohu špatně, co mám dělat? Je přeci mou povinností jim to říct.

Vaší povinností je zajistit intelektuální a osobnostní růst žáka.

Celá odpověď

Jak mám dětem poradit, když vůbec nebudou vědět, jak mají začít úlohu řešit?

Děti vedené touto metodou od začátku zpravidla nikdy nebudou zcela bezradné, vždy budou zkoušet možné způsoby řešení, budou diskutovat a vnášet nové nápady.

Celá odpověď

Jak přistupovat k dětem během a po delší nepřítomnosti ve škole (nemoc, dovolená)?

Není nutné nepřítomnost v řádu několika málo týdnů nějak výrazně řešit.

Celá odpověď

Jak mám děti hodnotit?

Hodnocení lze přizpůsobit zvyklostem školy.

Celá odpověď

zeptejte se nás

Nenacházíte odpověď na svůj dotaz? Pošlete nám jej.

Podporují nás

Nadace České spořitelny
© 2021 H-mat, o.p.s.
Pro lektory Prohlášení o používání cookies

Na jaro jsme připravili nový formát dlouhodobých rozvojových online kurzů. Pořádáme 4 pilotní kurzy na témata: 1. ročník, Organizace hodiny, Individualizace a diferenciace výuky a Rozvoj osobnosti učitele. Vedle těchto nových kurzů realizujeme online také běžné semináře financovatelné ze šablon pro MŠ, 1. i 2. stupeň. Vypsali jsme také sérii seminářů pro učitele 1. ročníku a 3. ročniku

 
Zavřít