Základy Hejného vyučovací metody
Nejvíce se naučíme, když nevíme, že se učíme, když nás baví objevovat, poznávat nové skutečnosti, když máme úspěch, když si ceníme sami sebe a když nás ocení i naše okolí. Jak tuto životní filozofii zakomponovat do výuky matematiky ve 3. ročníku základní školy? Odpověď na tuto otázku není jednoduchá, ale plně vystihuje filozofii Hejného metody při výuce matematiky. V semináři se účastníci seznámí se zásadami a principy Hejného metody a pochopí odlišnou roli učitele a žáka v konstruktivisticky vedené výuce.
Seminář bude členěn do několika etap:
A. Aktivní seznámení účastníků s principy Hejného vyučovací metody,
B. Poznávání mechanizmu učení se v matematice na základě vlastních zkušeností
C. Seznámení se s koncepcí výuky matematiky - budování mentálních schémat matematických pojmů a vztahů
D. Role učitele ve výuce, práce s chybou, řízení diskuze.
E. Ukázka videa z výuky.
F. Ukázka provázanosti výuky daných témat na RVP.
Dotazy a zkušenosti účastníků, hodnocení žáků ve vazbě na principy Hejného metody
Dále Vás zveme na další díl seriálu 2/12, který se bude konat ve dne 1/11/2016
Přečíst celou anotaci akreditovaného seminářeCena se skládá z:
Ubytování: nezajišťujemeStorno podmínky naleznete zde