4. seminář z desetidílného cyklu navazujících seminářů - 4/10
Nejvíce se naučíme, když nevíme, že se učíme, když nás baví objevovat, poznávat nové skutečnosti, když máme úspěch, když si ceníme sami sebe a když nás ocení i naše okolí. Jak tuto životní filozofii zakomponovat do výuky matematiky v 1. ročníku základní školy? Odpověď na tuto otázku není jednoduchá, ale plně vystihuje filozofii Hejného metody při výuce matematiky. V úvodním semináři se účastníci seznámí se zásadami a principy Hejného metody a pochopí odlišnou roli učitele a žáka v konstruktivisticky vedené výuce.
5. seminář z cyklu na Táborské 5/10 se koná 30. 3. 2016: Matematická prostředí v metodě Hejného: krokování, schody.
Přečíst celou anotaci akreditovaného seminářeCena se skládá z:
Ubytování: nezajišťujemeStorno podmínky naleznete zde