Odborní garanti:
PhDr. Jana Slezáková, Ph.D. a Doc. RNDr. Darina Jirotková, Ph.D.
Program pro pokročilé je sestaven tak, aby účastník
- hlouběji pronikl do cílů jednotlivých prostředí a jejich propojení,
- naučil se diferencovat výuku, tedy naučil se jak pomáhat slabším žákům a jak rozvíjet ty zdatnější,
- porozuměl podstatě budování představ o matematických pojmech (mentálních schémat matematických pojmů),
- prožil sám na sobě roli učitele a porozuměl jejím principům tak, aby výuka Hejného metodou byla efektivní.
Předpokládá se, že účastník má zkušenosti s výukou v duchu Hejného metody alespoň ve dvou ročnících, je již na základní úrovni seznámen s nabízenými prostředími. Pokud ne, doporučujeme, aby se do doby konání letní školy s nimi co nejaktivněji seznámil. V dílnách tohoto programu se nebudou probírat podrobně úplné základy prostředí a způsoby, jak otevírat prostředí žákům v 1. či 2. ročníku. V jednotlivých případech se pokusíme o možnost zařadit účastníka na některé prostředí mezi začátečníky. Účastník si sestaví program volbou nabízených dílen. Po vyčerpání kapacity dílny bude volba uzavřena. Na větší poptávku o některá témata budeme reagovat nabídkou volitelných dílen v průběhu letní školy.
V nabídce pro sestavení programu budou kromě ročníků a některých průřezových témat tato prostředí:
Autobus II (harmonogramy jízdy), Pavučiny II a rovnice, Krokování a Schody II a záporná čísla, Zlomky, Oblékání krychle a budování prostorové představivosti žáků, Krychlové stavby a zobrazování, Tabulka 100 a objevování zákonitostí, Násobilkové čtverce a objevování zákonitostí, Děda Lesoň a rovnice, Rovnice v geometrii, Obsahy a obvody geometrických útvarů, Čtvercová mříž a budování představ o rovinných útvarech, Rodina a budování porozumění relacím, Pravděpodobnost a kombinatorika.
Přečíst celou anotaci akreditovaného seminářeCena se skládá z:
Ubytování: nezajišťujemeStorno podmínky naleznete zde