V pracovních dílnách se účastníci aktivně seznámí s nejnovějšími poznatky z oblasti výuky orientované na budování schémat (VOBS), s efektivními postupy použitelnými přímo v hodinách matematiky, stejně jako s novými poznatky didaktiky matematiky jako vědy.
a) přednáška, 45 minut,
b) pracovní dílny v délce 90 minut, v nichž se účastníci aktivně zabývají buď nějakým problémem z oblasti didaktiky matematiky a vyučování matematice (například práce s chybou, budování představ o čísle, propedeutika zlomků a záporných čísel, zavedení pojmů míry ve 2D i 3D geometrii, …) nebo nějakým výukovým matematickým prostředím.
c) prezentace v sekcích s diskusí – v délce 15 minut prezentují učitelé své zkušenosti s vyučováním matematice orientovaným na budování schémat na 1. i 2. stupni ZŠ i MŠ a své dobré nápady do výuky.
d) kulatý stůl – diskuse o možnostech zlepšování kvality výuky matematice na 1. i 2. stupni ZŠ. 45 min.
Přečíst celou anotaci akreditovaného seminářeCena se skládá z:
Ubytování: nezajišťujemeStorno podmínky naleznete zde