Matematická prostředí v metodě Hejného – prostředí Děda Lesoň a Pavučiny ve 3. roč. ZŠ.
Seminář bude členěn do několika etap:
A. Aktivní seznámení a rozšíření zkušeností účastníků s prostředím Děda Lesoň a Pavučiny. Specifika uvedených prostředí pro 3. ročník, jejich využití ve výuce a vhodné organizační formy práce.
B. Budeme pracovat s veličinami, poznáme substituci a připravíme si půdu k porozumění rovnicím. Budeme pracovat na propedeutice posloupností a aritmetických řad.
C. Seznámíme se s gradovanými úlohami z uvedených prostředí, s možnostmi individualizace prostřednictvím vhodně zvolených úloh zohledňujících zvláštnosti psychického i fyzického vývoje dětí mladšího školního věku. Budeme tvořit gradované úlohy různých úrovní s ohledem na vlastní žáky.
D. Podrobně budou ilustrovány a diskutovány všechny typy úloh z uvedených prostředí vhodných pro výuku ve 3. ročníku, budou ilustrovány různé žákovské postupy při řešení úloh z uvedených prostředí.
E. Dotazy a zkušenosti účastníků, hodnocení žáků ve vazbě na principy Hejného metody.
Dále Vás zveme na další díl seriálu 11/12, který se bude konat 4/4/2017.
Přečíst celou anotaci akreditovaného seminářeCena se skládá z:
Ubytování: nezajišťujemeStorno podmínky naleznete zde