Seriál samostatných seminářů pro učitele 1. stupně, především pro budoucí učitele 1. ročníku - díl 5/5
Cílová skupina:
a) Budoucí učitelé 1. ročníku ZŠ, kteří budou učit matematiku Hejného metodou v následujícím školním roce a chtějí se důkladně připravit na výuku
b) Asistenti učitele i žáka především v budoucí 1. třídě, kde matematika bude vyučována Hejného metodou.
c) Další pedagogičtí pracovníci, kteří se zajímají o otevírání světa matematiky 1. stupně ZŠ Hejného metodou.
Nepředpokládají se žádné předchozí zkušenosti s Hejného metodou
Seminář bude členěn do několika etap:
A. Aktivní seznámení účastníků se slovními úlohami, především úlohami o věku (Bůh Chrónós) a úlohami o myšleném čísle, a to způsobem, který učitel může aplikovat ve své třídě včetně organizační formy práce.
B. Podrobně budou ilustrovány oba typy slovních úloh a budou diskutovány různé žákovské postupy při řešení.
C. Účastníci si vyzkoušejí odlišnou roli slovní úlohy ve výuce matematiky Hejného metodou i odlišnou práci s ní.
D. Účastníci se seznámí s gradovanými úlohami z uvedených prostředí, dále se seznámí s možnostmi individualizace prostřednictvím vhodně zvolených úloh zohledňujících zvláštnosti psychického i fyzického vývoje dětí mladšího školního věku.
E. Bude ukázána provázanost výuky daných témat na RVP, dále podrobné výstupy pro jednotlivé aktivity, příprava výuky na další období.
F. Dotazy a zkušenosti účastníků, hodnocení žáků ve vazbě na principy Hejného metody.
Dále doporučujeme navštívit semináře na další prostředí zavedená v 1. ročníku.
Přečíst celou anotaci akreditovaného seminářeCena se skládá z:
Ubytování: nezajišťujemeStorno podmínky naleznete zde