PODPORA UČITELŮ VE VÝUCE MATEMATIKY HEJNÉHO METODOU

1. ročník ZŠ: Pavučiny, bludiště a cyklostezky, díl 9/10

Hodinová dotace: 6 x 45 min.

seznam účastníků

Přihlásit se na kurz

DATUM A MÍSTO

29. 4. 2017, 09:00 - 15:00
Základní škola Telč, Hradecká 234 Telč
další termíny

LEKTOŘI

Mgr. Jarka Kloboučková
Mgr. Marcela Mittnerová

CENA PRO JEDNOTLIVCE

980 Kč (vč. 0 % DPH)

Na tento seminář se již není možné přihlásit (přihlašování ukončeno)
Storno podmínky

AKREDITACE

Seminář je akreditován MŠMT ČR v systému DVPP v rámci programu "Podpora učitelů ve výuce matematiky Hejného metodou " pod č.j.:
MSMT- 27618/2019-1-795


Seriál samostatných seminářů pro učitele 1. stupně, především pro budoucí učitele 1. ročníků - díl 9/10

Učitelé se mohou přihlásit do všech seminářů i do některého semináře dle vlastní volby. V každém případě obdrží certifikát o účasti za každý jednotlivý seminář a nikoliv jeden za celou sérii. 

a) Budoucí učitelé 1. ročníku ZŠ, kteří budou učit matematiku Hejného metodou v následujícím školním roce a chtějí se důkladně připravit na výuku

b) Asistenti učitele i žáka především v budoucí 1. třídě, kde matematika bude vyučována Hejného metodou.

c) Další pedagogičtí pracovníci, kteří se zajímají o otevírání světa matematiky 1. stupně ZŠ Hejného metodou.

Nepředpokládají se žádné předchozí zkušenosti s Hejného metodou.

Seminář bude členěn do několika etap:

A. Aktivní seznámení účastníků se způsobem zavádění tabulek v matematice, především v prostředí Autobus a Krychlové stavby, a dále s prostředím Hadi způsobem, který učitel může aplikovat při zavádění prostředí ve své třídě včetně organizační formy práce (tvorba skupin a organizace skupinové práce jako dovednost, kterou si účastníci budou moci vyzkoušet).

B. Účastníci se aktivně seznámí s gradovanými úlohami z  uvedených prostředí, dále se seznámí s možnostmi individualizace prostřednictvím vhodně zvolených úloh zohledňujících zvláštnosti psychického i fyzického vývoje dětí mladšího školního věku.

C. Podrobně budou ilustrovány všechny typy úloh z výše uvedených prostředí vhodných pro výuku v 1. ročníku s výhledem do 2. ročníku, budou diskutovány různé žákovské řešitelské postupy.

D. Účastníci nahlédnou do matematiky, která je danými prostředími připravována (práce s daty, evidence jevů, statistika, řetězení aditivních operací, pořadí početních úkonů).

E. Bude ukázána provázanost výuky daných témat na RVP, dále podrobné výstupy pro jednotlivé aktivity, příprava výuky na další období.

F. Dotazy a zkušenosti účastníků, hodnocení žáků ve vazbě na principy Hejného metody. 

Dále doporučujeme navštívit 20. 5. 2017: 10/10 Sčítací tabulka, cik-cak čtverce. Celková koncepce výuky v 1. ročníku, propojení jednotlivých prostředí. Výhled do 2. ročníku.

Přečíst celou anotaci akreditovaného semináře

Cena se skládá z:

Ubytování: nezajišťujeme
Storno podmínky naleznete zde

Chcete uspořádat tento seminář u vás ve škole?

Cena: 10 800 Kč za seminář. Platba fakturou po uskutečnění semináře.

Máte-li zájem o realizaci tohoto semináře na vaší škole, vyplňte prosím poptávkový formulář.