Matematická prostředí v metodě Hejného – nové prostředí Řady co se lámou, Sousedé, písemné sčítání a odčítání, ve 3. roč. ZŠ.
Seminář bude členěn do několika etap:
A. Aktivní seznámení a rozšíření zkušeností účastníků s prostředím Řady co se lámou, Sousedé, s různými algoritmy písemného sčítání a zejména odčítání. Seznámení se specifiky uvedených prostředí pro 3. ročník, jejich využití ve výuce a vhodné organizační formy práce.
B. V rámci uvedených prostředí se budeme zabývat rytmem a periodicitou. Budeme diskutovat různé možnosti, jak s dětmi nastavit objevování písemných algoritmů sčítání a odčítání.
C. Seznámíme se s gradovanými úlohami z uvedených prostředí, s možnostmi individualizace prostřednictvím vhodně zvolených úloh zohledňujících zvláštnosti psychického i fyzického vývoje dětí mladšího školního věku. Budeme tvořit gradované úlohy různých úrovní s ohledem na vlastní žáky.
D. Podrobně budou ilustrovány všechny typy úloh z uvedených prostředí vhodných pro výuku ve 3. ročníku, budou ilustrovány a diskutovány různé žákovské postupy při řešení úloh z uvedených prostředí.
E. Dotazy a zkušenosti účastníků, hodnocení žáků ve vazbě na principy Hejného metody
Dále Vás zveme na další díl seriálu 4/12, který se bude konat ve dne 29/11/2016
Přečíst celou anotaci akreditovaného seminářeCena se skládá z:
Ubytování: nezajišťujemeStorno podmínky naleznete zde