MATEMATICKÁ PROSTŘEDÍ V METODĚ HEJNÉHO

Zvířátka dědy Lesoně, Dřívka, Sousedé, Tleskni x dupni ve 2. ročníku - díl 2/11

Hodinová dotace: 4 x 45min

seznam účastníků

Přihlásit se na kurz

DATUM A MÍSTO

3. 10. 2016, 14:00 - 17:15
FZŠ Táborská, Praha 4 – Nusle
další termíny

LEKTOŘI

Mgr. Jarka Kloboučková
Mgr. Ing. Tatiana Mutinová

CENA PRO JEDNOTLIVCE

800 Kč (vč. 0 % DPH)

Na tento seminář se již není možné přihlásit (přihlašování ukončeno)
Storno podmínky

AKREDITACE

Seminář je akreditován MŠMT ČR v systému DVPP v rámci programu "Matematická prostředí v metodě Hejného " pod č.j.:
MSMT- 1863/2014-73


Seriál samostatných seminářů pro učitele 1. stupně, především pro učitele 2. ročníku - díl 2/11

Cílová skupina: Předpokládá se, že účastník má základní znalosti většiny prostředí z 1. ročníku. 

a) Budoucí učitelé 2. ročníku, kteří budou učit matematiku Hejného metodou v následujícím školním roce a chtějí se podrobně připravit na výuku.

b) Současní vyučující ve 2. ročníku ZŠ, kteří učí Hejného metodou, mají alespoň jeden rok zkušenosti s výukou matematiky a v ideálním případě vedli děti v 1. ročníku Hejného metodou.

c) Asistenti učitele i žáka ve 2. třídě, kde je matematika vyučována Hejného metodou.

d) Ostatní pedagogičtí pracovníci - zájemci o Hejného metodou vyučování matematice na 1. stupni ZŠ.

Téma: Matematická prostředí v metodě Hejného – nové prostředí Děda Lesoň, pokračování prostředí Dřívka, Sousedé, hra Tleskni x dupni ve 2. roč. ZŠ.

Seminář bude členěn do několika etap: 

A. Aktivní seznámení účastníků s novým prostředím Děda Lesoň takovým způsobem, který učitel může aplikovat ve své třídě ve své třídě včetně organizační formy práce.

B. Rozšíření zkušeností s prostředími Dřívka, Sousedé a Tleskni x dupni, se kterými se žáci seznámili v 1. ročníku. Specifika uvedených prostředí pro 2. ročník, jejich využití ve výuce, tvorba skupin a organizace skupinové práce jako dovednost, kterou si účastníci budou moci vyzkoušet.

C. Účastníci se seznámí s gradovanými úlohami z  uvedených prostředí, dále se seznámí s možnostmi individualizace prostřednictvím vhodně zvolených úloh zohledňujících zvláštnosti psychického i fyzického vývoje dětí mladšího školního věku. Budou tvořit gradované úlohy různých úrovní s ohledem na vlastní žáky.

D. Podrobně budou ilustrovány všechny typy úloh z  uvedených prostředí vhodných pro výuku v 2. ročníku, budou ilustrovány různé žákovské postupy při řešení úloh z uvedených prostředí.

E. Účastníci nahlédnou do matematiky, která je danými prostředími připravována (například rovnice a způsoby jejich řešení, dělitelnost, …).

F. Bude ukázána provázanost výuky daných témat na RVP, dále podrobné výstupy pro jednotlivé aktivity, příprava výuky na další období.

G. Dotazy a zkušenosti účastníků, hodnocení žáků ve vazbě na principy Hejného metody. 

Dále doporučujeme navštívit 31. 10. 2016: 3/11 Základy Hejného vyučovací metodyve 2. ročníku.

Přečíst celou anotaci akreditovaného semináře

Cena se skládá z:

Ubytování: nezajišťujeme
Storno podmínky naleznete zde

Chcete uspořádat tento seminář u vás ve škole?

Cena: 8000 Kč za seminář do 10 účastníků. Každý další 400 Kč. Platba fakturou po uskutečnění semináře.

Máte-li zájem o realizaci tohoto semináře na vaší škole, vyplňte prosím poptávkový formulář.