Obsah - podrobný přehled témat výuky: Dobré porozumění násobení v metodě Hejného zajišťuje množství různých prostředí. Účastníci se aktivně seznámí s těmi, které míří na násobení. Seminář bude členěn do několika etap:
A. Aktivní seznámení účastníků s vybranými výukovými prostředími způsobem, který učitel může aplikovat ve své třídě. Organizace práce třídy. Didaktické cíle první etapy práce s násobením.
B. Gradace úloh vybraného prostředí podle obtížnosti, řešení úloh různé úrovně. Tvorba úloh snadných i náročnějších. Doplňování dalších podmínek. Různé žákovské postupy při řešení.
C. Shrnující didaktický pohled na vybraná prostředí na 1. stupni ZŠ. Jaké znalosti, schopnosti a dovednosti žáků prostředí rozvíjí s ohledem na matematickou úroveň žáka. Jak pomáhat žákům překonávat problémy. Jaké úlohy dávat žákům, kteří v tomto prostředí našli zalíbení. Další didaktické využití prostředí na 2. stupni ZŠ.
Doporučená prerekvizita: Základy Hejného vyučovací metody.
Desátý (a poslední) seminář z prvostupňového cyklu na Vyšehradě.
Každý účastník obdrží osvědčení o absolvování vzdělávací akce.
Přečíst celou anotaci akreditovaného seminářeCena se skládá z:
Ubytování: nezajišťujemeStorno podmínky naleznete zde