Obsah: Učitelova dobrá znalost vyučovací metody Hejného je dobrou zárukou efektivní výuky. Seminář nabízí účastníkům hlubší proniknutí do vyučování orientovaného na budování schémat, neboli do Hejného vyučovací metody matematice. Účastníci se seznámí prostřednictvím vlastního řešení úloh s poznávacím procesem v matematice, se zásadami, jak tento poznávací proces naplánovat při koncipování výuky.
Seminář bude dialogický a během diskuse budou mít účastníci možnost prodiskutovat otázky, které je v souvislosti s netradičním pojetím matematiky zajímají. Podle aktuálního zájmu účastníků je možné část semináře zaměřit podrobněji na konkrétní téma, matematickou oblast, metodu. Rovněž je možné podle zájmu věnovat zvýšenou pozornost některému konkrétnímu ročníku.
Klíčové otázky k diskuzi: Najdou žáci, kteří byli na 1. stupni vedeni podle učebnic M. Hejného, porozumění u učitelů 2. stupně? Jak začít se žáky, kteří byli učeni podle jiných učebnic?
Druhý seminář z cyklu A pro učitele 2. stupně. Dále doporučujeme navštívit Metoda Hejného v matematice na 2. stupni ZŠ: krokování, schody.
Každý účastník obdrží osvědčení o absolvování vzdělávací akce.
Přečíst celou anotaci akreditovaného seminářeCena se skládá z:
Ubytování: nezajišťujemeStorno podmínky naleznete zde