KURZ HEJNÉHO METODY V MATEMATICE 1. STUPNĚ ZŠ ZAMĚŘENÝ NA JEDNOTLIVÉ ROČNÍKY

Cyklus seminářů vhodný pro financování ze šablon MŠMT, určený pro učitele na 1. stupni ZŠ, hodinová dotace 56x45 min.

Hodinová dotace: 56 x 45 min.

seznam účastníků

Přihlásit se na kurz

DATUM A MÍSTO

6. 10. 2017, 14:00 - 19:00
7. 10. 2017, 09:00 - 18:00
3. 11. 2017, 14:00 - 19:00
4. 11. 2017, 09:00 - 18:00
24. 11. 2017, 14:00 - 19:00
8. 12. 2017, 12:00 - 19:00
12. 1. 2018, 10:00 - 15:30
26. 1. 2018, 10:00 - 15:30
ZŠ Mendelova, Einsteinova 2871/8, 733 01 Karviná
další termíny

LEKTOŘI

Mgr. Andrea Ćmoková

CENA PRO JEDNOTLIVCE

17 000 Kč (vč. 0 % DPH)

Na tento seminář se již není možné přihlásit (přihlašování ukončeno)
Storno podmínky

AKREDITACE

Seminář je akreditován MŠMT ČR v systému DVPP v rámci programu "Kurz Hejného metody v matematice 1. stupně ZŠ zaměřený na jednotlivé ročníky " pod č.j.:
MSMT- 17099/2019-1-537


Garant: RNDr. Renáta Zemanová, Ph. D.

Jedná se o ucelený seriál pracovních dílen  a seminářů pro učitele jednotlivých ročníků 1. stupně ZŠ (1.-5.). Celý seriál, a tedy i jednotlivé dílny a semináře, jsou zaměřeny přednostně na výuku matematiky v příslušném ročníku základní školy Hejného metodou, ale budou probírány i přesahy do následujícího ročníku a předpokládané znalosti žáků z ročníku nižšího. 

Teoretickým východiskem Hejného edukační metody je genetický konstruktivismus. Účastníci celého seriálu se podrobně seznámí s: 

A. principy Hejného vyučovací metody, a to prostřednictvím a) vlastních prožitků výuky vedené v duchu HM, b) rozborem videoukázek, c) návštěvou otevřených hodin s následnou reflexí, d) společnou přípravou některých vyučovacích hodin či tematických celků včetně tvorby gradovaných úloh, e) kolektivní reflexí příběhů, situací, které se odehrály ve třídě některého účastníka. 

B. obsahem jednotlivých prostředí v daném ročníku s přesahem do vyššího i nižšího ročníku a s jejich cíli vzhledem k budování porozumění matematickým pojmům, vztahům, procesům.

C. didaktickým zpracováním klíčových prostředí, zejména těch, která se v daném ročníku nově otevírají.

Obsah jednotlivých seminářů a dílen je koncipován tak, aby odpovídal postupnému zavádění učiva během školního roku a vždy předcházel obsahu výuky v  období následujícím po semináři. Účastníci si tak budou moci hned vyzkoušet získané znalosti a dovednosti ve vlastní výuce. V následujícím semináři je budou reflektovat a diskutovat vzniklé situace.

Každý seminář je členěn do několika bloků: Aktivní seznámení účastníků s novým prostředím; rozšíření zkušeností s nějakým pokračujícím prostředím, s jeho specifiky pro daný ročník; seznámí s gradováním úloh z probíraných prostředí tak, aby učitel uměl efektivně nastavit obtížnost úlohy pro konkrétního žáka na škále žák se specifickými potřebami – žák vysoce talentovaný; ilustrace všech typů úloh z probíraných prostředí v daném ročníku, ilustrace žákovských řešení a jejich analýza; nahlédnutí do matematiky, která je danými prostředími a danými úlohami připravována; prezentace provázanosti probíraných prostředí a úloh na RVP a výstupy pro jednotlivé aktivity; diskuse, dotazy a zkušenosti účastníků, hodnocení žáků ve vazbě na principy Hejného metody.  

Termín Otevřených hodin a následných rozborů v ZŠ v Krnově a Karviné budou upřesněny.

 
Přečíst celou anotaci akreditovaného semináře

Cena se skládá z:

Ubytování: nezajišťujeme
Storno podmínky naleznete zde

Chcete uspořádat tento seminář u vás ve škole?

Cena: 17000 Kč za každého účastníka, v rozmezí 8-15 účastníků.

Máte-li zájem o realizaci tohoto semináře na vaší škole, vyplňte prosím poptávkový formulář.