Odborní garanti:
RNDr. Renáta Zemanová, Ph.D. a Mgr. Jana Hanušová, Ph.D.
Program A – začátečníci
Účastníci: začátečníci, tj. účastníci nemají žádné nebo minimální zkušenosti s výukou Hejného metodou a neabsolvovali žádné nebo jen velmi málo vzdělávacích aktivit týkajících se Hejného metody.
Obsah:
- principy Hejného metody,
- klíčová matematická prostředí, která tvoří základ Hejného metody, a možnosti, jak je představit žákům,
- gradované úlohy a způsob jejich hodnocení,
- poslání jednotlivých prostředí a jejich přínos pro matematiku, - kritická místa ve výuce v jednotlivých prostředích.
Získané způsobilosti: Po absolvování programu bude účastník vybaven tak, že se nebude muset obávat začít učit Hejného metodou.
Základní prostředí:
A. Krokování+Schody I, Autobus I, Děda Lesoň I, Pavučiny, Hadi, Dřívka, Krychlové stavby, Sčítací trojúhelníky, Parkety
B. Krokování+Schody II, Autobus II, Děda Lesoň II, Součinové čtverce, Rodina, Oblékáme krychli,
Geoboard+Čtvercová mříž
Průřezová témata: např. Ročníky, Zlomky, Slovní úlohy, Pravděpodobnost a kombinatorika.
Didaktická témata: např. Základní principy metody, Role učitele, Osobnostní rozvoj žáka, Tvorba a hodnocení gradovaných úloh, Analýza videa, Analýza žákovského řešení.
Volitelná témata: např.Sousedé, Origami, Cyklotrasy, Algebrogramy, Biland, Šipkové grafy.
Forma:
- tvůrčí dílny založené na osobním prožitku a zkušenosti, reflexi, komentářích a diskuzi, - neformální diskuze a sdílení.
Rozdělení účastníků do programu.
Rozdělení účastníků podle zaměření na úskalí jednotlivých ročníků.
Přečíst celou anotaci akreditovaného seminářeCena se skládá z:
Ubytování: nezajišťujemeStorno podmínky naleznete zde